Η πλατφόρμα ePhone είναι ένα Οικοσύστημα Τηλεπικοινωνιακών Λύσεων. Είναι η ιδανική επιλογή των Μεσαίων & Μεγάλων επιχειρήσεων και των Ελεύθερων Επαγγελματιών, γιατί εισάγει τη λειτουργία τους στο Cloud, σε έναν κόσμο νέων τεχνολογιών και δυνατοτήτων. Επιχειρήσεις κάθε τομέα εμπιστεύονται την τεχνολογία ePhone, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, για την αναβάθμιση της τηλεπικοινωνιακής εμπειρίας των εργαζομένων και των πελατών τους. Η πλατφόρμα ePhone σας επιτρέπει να έχετε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες επικοινωνίας, αξιόπιστα και με ασφάλεια!

With him, your finances are safe!
Happy female wearing headset and looking at camera

Πλήθος επιχειρήσεων και επαγγελματιών, από κάθε τομέα, απολαμβάνουν τις δυνατότητες που τους προφέρει η πλατφόρμα ePhone. Υπηρεσίες όπως Cloud PBX, Cloud Contact Center, Microsoft Teams Integration, σε συνδυασμό με τις Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες που παρέχει η πλατφόρμα, αποτελούν τον τηλεπικοινωνιακό κορμό κάθε επιχείρησης, επιτυγχάνοντας τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την αύξηση της παραγωγικότητας. Εκμεταλλευτείτε τη σύνδεσή σας στο internet και ξεκινήστε με την πλατφόρμα ePhone. Αυτοματοποιήστε τη λειτουργία σας και γνωρίστε μια νέα εποχή συνδεσιμότητας και ελέγχου!

– ePhone Cloud Call Center Platform –
Κορυφαία επικοινωνία με βάση το προϊόν Exelysis Contact Center

ephone_home page

 

 

Η πλατφόρμα ePhone δεν αποτελεί απλά μια τεχνολογική λύση,
αλλά έναν στρατηγικό σύμμαχο στην επίτευξη των στόχων σας!

Η πλατφόρμα ePhone είναι ένα πολυδιάστατο τηλεπικοινωνιακό εργαλείο που σας παρέχει
Λύσεις επικοινωνίας υψηλής τεχνολογίας, ποιότητας και ασφάλειας.
Ιδανική για κάθε Επιχείρηση ανεξαρτήτως αντικειμένου, καθώς και για εταιρίες Call Center.

Εξελιγμένα εργαλεία για τον σύγχρονο Επαγγελματία

Pretty operator

Καταργούμε την ανάγκη προμήθειας συμβατικού τηλεφωνικού κέντρου και τη φυσική εγκατάστασή του στην επιχείρησή σας
– Cloud PBX.

call center

Καλύπτουμε την ανάγκη για ποιοτική επικοινωνία, με βάση το προηγμένο προϊόν Exelysis Contact Center, για ευελιξία, αξιοπιστία και πολλαπλές υπηρεσίες.

MICROSOFT TEAMS2

Δίνουμε ολοκληρωμένη λύση επικοινωνίας μέσω Microsoft Teams και διασύνδεσής του με την πλατφόρμα ePhone, για πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων.

telecom services2

Παρέχουμε υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας που επιταχύνουν, απλοποιούν και ενοποιούν τη λειτουργία κάθε επιχείρησης, με ασφάλεια – Telecom Services.

Καταργούμε την ανάγκη προμήθειας συμβατικού τηλεφωνικού κέντρου και τη φυσική εγκατάστασή του στην επιχείρησή σας
– Cloud PBX.

Καλύπτουμε την ανάγκη για ποιοτική επικοινωνία, με βάση το προηγμένο προϊόν Exelysis Contact Center, για ευελιξία, αξιοπιστία και πολλαπλές υπηρεσίες.

Δίνουμε ολοκληρωμένη λύση επικοινωνίας μέσω Microsoft Teams και διασύνδεσής του με την πλατφόρμα ePhone, για πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων.

Παρέχουμε υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας που επιταχύνουν, απλοποιούν και ενοποιούν τη λειτουργία κάθε επιχείρησης – Telecom Services.

Ενδεικτικές εφαρμογές σε πελάτες

ΜΚΟ Διεθνούς εμβέλειας

ΜΚΟ Διεθνούς εμβέλειας

Η εταιρία-πελάτης ePhone είναι μια μη κερδοσκοπική, ανεξάρτητη, διεθνής φιλανθρωπική οργάνωση. Μια από τις βασικές λειτουργικές ανάγκες της MKO είναι η επικοινωνία με τους υποστηρικτές της. Άρα ήταν απαραίτητο ένα αξιόπιστο τηλεφωνικό κέντρο, για την αμεσότητα και την ταχύτητα της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Τόσο για τη διαχείριση των κλήσεων, όσο και για την πραγματοποίηση μαζικών κλήσεων.
Δόθηκε μια ολοκληρωμένη Λύση επικοινωνίας από την Ομάδα των Μηχανικών μας, που περιελάμβανε Cloud Contact Center (για την έξυπνη δρομολόγηση των εισερχόμενων κλήσεων και βεβαίως την ασφάλεια αυτών), διασυνδέοντάς το με τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες της πλατφόρμας ePhone.


Οφέλη για την εταιρία-πελάτη ePhone:

  • reporting και real-time καταγραφή των κλήσεων,
  • μείωση της πολυπλοκότητας,
  • μείωση κόστους,
  • βελτίωση εμπειρίας της ομάδας και των υποστηρικτών,
  • ευελιξία μέσω της πλατφόρμας ePhone.

Κλάδος Ασφάλισης

Κλάδος Ασφάλισης

Η εταιρία-πελάτης ePhone ανήκει στον ασφαλιστικό κλάδο και έχει όραμα να γίνει ο μεγαλύτερος σύμμαχος του καταναλωτή στην εξοικονόμηση του κόστους του για ασφαλιστικές υπηρεσίες. Η εταιρία δέχεται έναν σημαντικό αριθμό εισερχόμενων κλήσεων και ταυτόχρονα πραγματοποιεί πλήθος εξερχομένων – είτε με τη μορφή καμπάνιας, είτε επικοινωνώντας ατομικά με τους πελάτες της. Η λειτουργία αυτή απαιτεί μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα Τηλεφωνικού Κέντρου, με τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες φωνής και αριθμοδότησης.
Η Ομάδα των Μηχανικών μας εγκατέστησε ένα ολοκληρωμένο Τηλεφωνικό Κέντρο και ένα έξυπνο σύστημα προ-απάντησης κλήσεων, διαμοιράζοντας τις κλήσεις στα αρμόδια τμήματα, βελτιώνοντας σημαντικά τη διαχείριση του μεγάλου όγκου κλήσεων.

Οφέλη για την εταιρία-πελάτη ePhone:

  • αμεσότητα σύνδεσης πελατών με τα αρμόδια τμήματα, χωρίς αναμονές,
  • βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών μέσω της προσωποποιημένης επικοινωνίας (υπηρεσία αριθμοδότησης),
  • reporting και real-time καταγραφή των κλήσεων,
  • μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία με την πραγματοποίηση καμπανιών εξερχομένων κλήσεων.

Κλάδος Τεχνολογίας

Κλάδος Τεχνολογίας

Η εταιρία-πελάτης ePhone είναι προμηθευτής λογισμικού. Ο πελάτης κάλυπτε τις τηλεπικοινωνιακές του ανάγκες με τηλεφωνικό κέντρο IP τεχνολογίας. Ωστόσο, η μεγάλη αύξηση της τηλεργασίας, η ενσωμάτωση λύσης συνεργασίας και επικοινωνίας στο σύνολο της εταιρίας και η ανάγκη για κεντρική διαχείριση των τηλεφωνικών αριθμών εντός και εκτός Ελλάδας, και αντίστοιχων τηλεπικοινωνιακών αναγκών, οδήγησε την εταιρία να αναζητήσει μία συνολική τηλεπικοινωνιακή Cloud Λύση για ενοποιημένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
Στο ευρύτερο πλαίσιο Cloud Λύσεων (Cloud PBX κλπ.) που εγκατέστησε η Ομάδα των Μηχανικών μας, σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η πλατφόρμα ePhone.


Οφέλη για την εταιρία-πελάτη ePhone:

  • βελτίωση στη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων,
  • αύξηση της τηλεπικοινωνιακής διαθεσιμότητας των χρηστών,
  • μείωση της πολυπλοκότητας και του κόστους των υποδομών,
  • σημαντική μείωση στα τηλεπικοινωνιακά κόστη.

Δημιουργήστε τον λογαριασμό σας και αρχίστε να απολαμβάνετε
τα οφέλη της πλατφόρμας ePhone